Σελίδες

Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΠΙΑ...

ομως ντρέπομαι για όλα όσα συμβαίνουν...
Ντρέπομαι για το ξεπούλημα της πατρίδας μου στα ξένα συμφέροντα, ντρέπομαι για την αναπαραγωγή κατα συρροή και κατ'εξακολούθηση όλων των προτύπων που η γενηά μου καταδίκαζε στο παρελθόν και καταδικάζει και σήμερα , δυστυχώς μόνο για τους άλλους. Ντρέπομαι που γύρω μου όλοι κινούνται σαν να θέλουν να προλάβουν, να κατοχυρώσουν, να επωφεληθούν, να αρπάξουν οτι προλάβουν πριν εμφανισθεί ο έλεγχος. Ντρέπομαι για όσους προσποιούνται οτι αυτοί δεν εχουν εκμεταλλευθεί, δεν εχουν επωφεληθεί (πολύ απαλά τα λέω), δεν έχουν αρπάξει οτι πρόλαβαν...η τελευταία ευκαιρία !!!
Κορίτσια κάντε πεζοδρόμιο, νόμιμα, είναι καλύτερο απο το να κάνετε γνωριμίες, σχέσεις, έρωτες με ισχυρούς και πλούσιους. Ειναι καλύτερα απο το να αξιοποιείτε "γνωριμίες", για να βγαίνετε σαν Σωτήρες που δουλεύετε για το καλό των άλλων, του συνόλου, για πιο βαρύγδουπη εντύπωση. Ντρέπομαι για όσους, με άλλοθι οτι όλοι κλέβουν, κάνουν οτι δεν βλέπουν το έγκλημα, οτι δουλεύουν για όσο πληρώνονται, οτι δεν είναι κακό, μη "ηθικό" που την ώρα που 'επρεπε να είναι στη δουλειά τους, βρίσκονται κάπου αλλού, είτε αυτό λέγεται "σχολική κοπάνα", είτε αναρρωτική, είτε κάτι άλλο. Ντρέπομαι γιατί δεν κατάγγειλα, δεν φώναξα και δεν φωνάζω πιο δυνατά για όσα βλέπω
Ζούμε σε μια κοινωνία απατεώνων, παιδιά...α ρε Σαββόπουλε, μου είχε κακοφανεί πολύ το κωλοέλληνες
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΘΙΚΟΛΟΓΟΣ, απογοητευμένη είμαι γιατί μαθαίνω καθημερινά ιστορίες διαφθοράς ακόμα και στο κοντινό μου περιβάλλον, των συναδέλφων, των φίλων...
θα με πείτε αφελή....δυστυχώς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

άφησε το σχόλιο σου