Σελίδες

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

"Η οπτική του κόσμου Νο 4"

κι αυτο απο το triktiko


Πέμπτη, 06 Μαΐου 2010





"Μερικές σκέψεις για την κατάσταση.... (και όχι μόνο)

Είμαι 26 ετών ευτυχώς ποτέ στην ζωή μου δεν αντιμετώπισα μεγάλες δυσκολίες, το αντίθετο μάλιστα, είχα (και έχω) την τύχη να έχω δύο εξαιρετικούς γονείς που και εμένα αλλά και...
την αδερφή μου μας σπούδασαν σε ιδιωτικά σχολεία και στο εξωτερικό, δεν είμαστε καμιά ιδιαίτερα εύπορη οικογένεια είμαστε όμως σε αρκετά καλή κατάσταση σε σχέση με τους συνανθρώπους μας.
Έζησα από τα 19 μου στην Ιταλία και συγκεκριμένα στην Ρώμη, παράλληλα με τις σπουδές μου κατάφερα και δούλεψα ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ σε μεγάλο ιδιωτικό σταθμό από τον οποίο αποχώρησα οικιοθελώς αφού αρνήθηκα την ανανέωση της σύμβασής μου γιατί ήθελα να γυρίσω στην Ελλάδα, δούλευα σαν το σκυλί και ανταμείφθηκα με την αμέριστη εμπιστοσύνη του εργοδότη μου, πολλές φορές την έβριζα την Ιταλία γιατί άλλωστε σαν Ελληνάρας και εγώ νόμιζα ότι η Ελλάδα είναι ο επίγειος παράδεισος και λόγω της ιστορίας μας και μόνο οι άλλοι έπρεπε αν μη τοι άλλο να μας αντιμετωπίζουν με θαυμασμό και αξιοπρέπεια, πράγμα που μπορώ να πώ ότι το εισέπραξα πάρα πολλές φορές.
Δυστυχώς όμως σήμερα αν και ενδόμυχα ήξερα την πραγματικότητα, αναγκάστηκα να αναθεωρήσω τις απόψεις μου.

Είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για όλη αυτή την κατάσταση, από τον πρώτο έως και τον τελευταίο (και εγω μέσα), είμαστε συνυπεύθυνοι για την κατρακήλα του κράτους για την χρεωκοπία στην τελική αφού αυτή είναι η πραγματικότητα, εμείς που έχουμε σαν σκέψη το "Μπές στο δημόσιο να είσαι σίγουρος" ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ;;;;;;; Να μπείς δηλαδή να πληρώνεσαι κανονικά και να ΥΠΟΑΠΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ (άλλες φορές απλά κάθεσαι κιόλας) και έχω μια απλή ερώτηση πρός όλους αυτούς του δημοσίους υπαλλήλους, ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ (και εννοώ την μη-χρησιμότητα και όχι την τεμπελιά) αυτό ονειρευόσασταν σαν νέοι, να κάθεστε σε ένα γραφείο;;;) (σίγουρα δεν είναι όλοι ίδιοι και έχω και πρόσφατο παράδειγμα) δεν θέλατε να είστε παραγωγικά άτομα;;;;;

Το λάδωμα είναι άλλο θέμα, βλέπω όλους (και εμένα) να βρίζουν τους πολιτικούς, ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ αλλά όταν ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ που συντηρούμε αυτή την κατάσταση ποιός φταίει;;;
Οι άνθρωποι κάνουν ότι τους έχουμε εμείς συνηθίσει. Γιατί άμα έχεις συνηθίσει να τρώς χαβιάρι ε πως να το κάνουμε η φακή θα σου πέσει λίγο περίεργα...

Βλέπω ότι αρκετοί βρίζουν τους καθηγητές... Σίγουρα έχουν και δίκιο και άδικο, αλλά να είστε σίγουροι για ένα πράγμα ότι ούτε τα τσεπώνουν από το δημόσιο (το ότι κάνουν ιδιαίτερα πάλι εμείς φταίμε γιατί δεν ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΣΩΣΤΗ ΠΑΙΔΙΑ, παρά έχουμε συνηθίσει στο, έλα μωρά θα το μάθει στο φροντιστήριο - ιδιαίτερο) ούτε κάθονται και λουφάρουν όπως κάνουν πολλοί άλλοι, δεν λέω υπάρχουν αυτοί που όχι απλά δεν αξίζουν να είναι καθηγητές και δάσκαλοι αλλά ούτε απ'έξω από σχολείο δεν θα έπρεπε να περνάν, αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι η μειοψηφία.

Για να μην μακρυγορήσω περισσότερο έχω λίγα πράγματα να προσθέσω.
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ, ΤΟΥ ΑΡΠΑΚΟΛΛΑ, ΤΗΣ ΡΕΜΟΥΛΑΣ, ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, αναρωτηθήκατε ποτέ αγαπητοί μου συμπολίτες τι θα γίνοταν αν δεν κοιτούσαμε την πάρτη μας μονάχα;;;
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΥΤΟ;;;; ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ Ν'ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
Το μόνο που έμεινε να ξεπουλήσουμε είναι η ένδοξη ιστορία μας γιατί από παρόν δεν πάμε καλά.
Αλλά μένει η ΕΛΠΙΔΑ, η ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον.
Εγώ δεν παραιτούμαι με όλη αυτή την κατάσταση, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ και ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΜΕ.

Όσο για τα σημερινά γεγονότα δεν έχω να πω πολλά πράγματα παρά να κλάψω για την δολοφονία των 4 συνανθρώπων μας και να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου ώστε να μην ξαναθρυνήσουμε νεκρούς.

(είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα με κατηγορήσουν γιατί είμαι βολεμένος και ότι οι δικοί μου, μου τα "έχωναν" από μικρό.... αλλά δεν πειράζει τουλάχιστον με έμαθαν να είμαι άνθρωπος και το κυριότερο να μην κοιτάω μόνο τον εαυτό μου)"


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

άφησε το σχόλιο σου