Σελίδες

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ ηθοποιός



απο τη LIFO

Ακόμα και για πράγματα που αγαπάμε εκφραζόμαστε με τρόπο υλιστικό. Ας πούμε «μου κόστισε αυτό, δεν κέρδισα τίποτα». Μιλάμε με λέξεις χρηματιστηρίου. Κι εγώ παρατηρώ ότι καμιά φορά πια οι εκφράσεις μου έχουν κοστολογική σημασία, έχουν αμηχανία ταμειακά. Και τα συναισθήματα είναι λίγο ταμειακά, τι κερδίζω, τι χάνω, πόσο όφελος έχω.........
....για κάποιον λόγο, που μπορεί να ήταν προσωπικός, ένιωσα ανεπιθύμητη. Αυτό ήταν ένα βασικό όπλο για πολλά πράγματα: από τον θυμό μου μέχρι τα κόκκινα μαλλιά μου. Έτσι έφτιαχνα θεωρίες, ότι κάποιοι χώροι μού είναι ανεπιθύμητοι, ενώ ουσιαστικά ήθελα πολύ να 'μαι μέσα σε αυτούς. Κοιτώντας πίσω, διάλεξα ένα επάγγελμα που θα πάλευα να γίνω αρεστή και επιθυμητή.
more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

άφησε το σχόλιο σου